HTML

Van egy elméletem...

Friss topikok

Linkblog

A második...

2007.08.07. 19:29 :: zsizell

A második...

...csakhogy stílusosak legyünk, de ígérem, nem lesz harmadik meg negyedik-az már az én idegrendszeremet is kikezdené. Habár az én idegpályáimon van egy kis káosz. Mondhatni egy nagyobbacska forgalmi dugó, ezért nem tudnak az ingerek áthaladni a nyugalom szigetére. Legjobb példa erre, hogy az egy hónapos szabadságom ezidáig kész idegbaj volt (és még nincs vége). Míg mások imádnak pihenni, a Balaton partján (a fölöttem álló réteg inkább távoli tenger parti párti-de cuki szószerkezet) sütettni a hasukat, lubickolni, semmit tenni, én azt sem tudom melyik oldalamra forduljak a plédemen, pillanatok alatt kicsi kosarakat fonok hajszálvékony fűszálakból, miközben mindenkinek leordítom a haját, olyan szinten idegesít a naplopás. Ellenben mindezen tevékenység-már ha ezt annak lehet nevezni, szerintem nem- elég időt biztosított számomra arra, hogy tovább szőjem világmegváltó elméleteimet. Ígyhát örömmel jelentem: Van egy elméletem, az idegbajról, a lustaságról, a nyaralásról, a naplopásról, a nyaraló semmirekellő emberekről, az unatkozásról, és ami a legfontosabb: van egy elméletem arról hogyan nyaraljunk együtt azzal a párunkkal, aki mindezen témakörbe beletartozik, illetve okozója valamelyikeknek. (pl. idegbaj) Továbbá jelentem olyan-ugyancsak világmegváltó- kérdések merültek fel bennem, mint:
- Miért nem eszünk mókust?
- Hová tűnik a tehénből a tej, ha nem feji meg senki?
Sztori: nagy unalmamban éppen Ózdról tartottam sárga busszal Vadna Citybe, ami köztudottan világváros (ismerek olyat,akinek az-ne vegyük el a lelkesedését), amikor láttam a dimben-dombon egy kóbor tehénkét. Bőszen zabálta a füvet, miközben a tőgyei már akkorára dagadtak, hogy a földet verték. Na most. Ózd és Vadna közt a távolság kb. 30 km. Kutya legyek, ha én ebben a körzetben láttam még egy tehenet, vagy tehenészt, vagy tehén kergető-vigyázó, örzővédő, urambocsá-harapó kutyát. Szegény Riskát ki feji meg? És ha senki? Mi lesz a tejjel? Kifolyik, visszafolyik, megemészti, hasznosítja, fáj e neki, jó e neki, netán belepusztul? Megkérdeztem azóta néhány kedves ismerősömet...azóta voltam melegebb éghajlaton, csuklott az összes rokonom és szemérmetlenebb foglalkozásra váltott az édesanyám...


Az elméleteimet külön fejezetekben bocsátom közre-majdan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsizell.blog.hu/api/trackback/id/tr50134680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása