HTML

Van egy elméletem...

Friss topikok

Linkblog

Megtört csend

2010.10.21. 11:56 :: zsizell

Látjátok, ilyen sokáig gondolkoztam, hogy mivel is törjem meg a csendet. Már nem is merem kimondani meddig...de leírni igen, két évig! Jesszus, pedig mennyi minden történt velem azóta.

Már nem gondolkozom, hogy mi lenne ennyi idő elteltével a legjobb dolog, amit írhatnék. A válasz egyszerű. Van egy tündér édes aranyos kisfiam, Samuka. Visszaolvasva az előző mondatomat elég nyálasnak tűnik. Megváltoztam. Na nem, nem nyálasabb lettem. Ellenkezőleg. Szigorúbb. Önmgagamhoz, a világhoz. És ez így van jól. Nem akarok ódákat zengeni a kis Mikkamakkáról, arra van egy másik blog- azt sem csinálom.

Ellenben, elkezdtem további tizenöt könyv megírását. Azokból sem lett semmi. Nos, valahol itt állok én a rengeteg közepén. Mindenbe belekezdő és semmit nem befejező mivoltomban. Tervek persze vannak, írás terén is. De az a jó ebben a sok kihagyott időben, és a sok megkezdett könyven, hogy rájöttem egyik sem az a téma, amiről írni akarok. Így hát keresek tovább..

Megyek is keresgélni, nehogy lemaradjak valamiről.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsizell.blog.hu/api/trackback/id/tr552388177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása